Оскарження протоколу ДАІ

В ______________________________ СУД

Позивач:_______________________________

Адреса:______ _________________________________

Відповідач: ДАІ УМВС України у

_______________________ області

Адреса: _______________________________________

Третя особа: Інспектор ДПС м. Києва

Іванов Іван Іванович

Адреса: _______________________________________

Про скасування постанови про накладення

адміністративного стягнення

ПОЗОВНА ЗАЯВА
Мені на праві власності належить автомобіль CHEVROLET AVEO 1,5, державний номер ____________. 30 січня 2009 року поштою я отримав листа, в якому було фото передньої частини автомобіля з державним номером ____________, з позначенням швидкості 83 км/год., з датою 06.01.09 12.57.46, та постанова ___________ по справі про адміністративне правопорушення від 6 січня 2009 року, винесена інспектором роти ДПС Київської області Івановим Іваном Івановичем, в якій зазначено, що я допустив порушення п.12.4 Правил дорожнього руху, перевищивши швидкість автомобіля в населеному пункті Фастів на 23 км/год., та скоїв адміністративне правопорушення, передбачене ст.122 ч.1 Кодексу України про адміністративні правопорушення, за що на мене накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 340 грн.

6 січня 2009 року я на своєму автомобілі CHEVROLET AVEO 1,5, державний номер __________ їхав по дорозі м. Фастів – м. Київ. Під час руху ні в населених пунктах, ні поза їх межами я швидкість не перевищував і Правил дорожнього руху України не порушував, а тому не вчинив ніякого адміністративного правопорушення.

Це можуть підтвердити свідки Холодов Анатолій Олександрович, Яценко Вікторія Володимирівна і Рожкова Тетяна, які у вказаний час знаходилися зі мною у авто.

Відповідно до ст.8 Кодексу України про адміністративні правопорушення відповідальності підлягають особи, які вчинили адміністративне правопорушення. До адміністративної відповідальності за вчинення правопорушення, передбаченого ст. 122 КУпАП, притягуються особи, які перевищують швидкість більш як на 20 км/год. Я швидкості не перевищував, мене ніхто під час руху не зупиняв.

Тому притягнення мене до адміністративної відповідальності за порушення вимоги ст.122 ч.1 Кодексу України про адміністративні правопорушення - безпідставне, незаконне, а тому постанова АВ 031228 по справі про адміністративне правопорушення від 6 січня 2009 року про накладення на мене адміністративного стягнення підлягає скасуванню.

На підставі викладеного, відповідно до ст. 8, 288, 289, 247 Кодексу України про адміністративні правопорушення та ст. 4, 6, 17, 104, 106 КАС України,

ПРОШУ :

1. Постанову АВ 031228 по справі про адміністративне правопорушення від 6 січня 2009 р. про накладення на мене адміністративного стягнення у вигляді штрафу в розмірі 340 грн., винесену відносно мене інспектором роти ДПС Київської області Івановим Іваном Івановичем,скасувати, а адміністративну справу провадженням закрити.

2. Витребувати в процесі досудової підготовки із роти ДПС Київської області справу про адміністративне правопорушення, відкриту відносно мене.

3. Понесені витрати стягнути відповідно до Закону.

ДОДАТОК:

2 копії даної заяви.

3 копії постанови.

3 копії фотографії.

3 копії конверта.

3 копії техпаспорта.

Квитанція про сплату витрат.

Підпис, ініціали

Новости мотострингеров


Банковские истории ® Банковские истории ®
http://bank-stories.blogspot.com/
Карта путешественника ®Карта путешественника ®
http://russo-tourism.blogspot.com/
Всё про Киев, маршруты, достопримечательностиВсе про Киев (Киев-Weekend):
http://kiyv.blogspot.com/
Weapon & Security, Оружие и безопасность, МКПС, ICPSОружие & Безопасность ®
http://psm-r.blogspot.com/

Как Вы считаете, для того чтобы безаварийно ездить, важнее всего: